MP3 Quran 30 Juzuk Beserta Terjemahan - Raihan Jalaludin's Blog

Latest

Sunday 31 January 2016

MP3 Quran 30 Juzuk Beserta Terjemahan


Assalamualaikum...

Saya nak kongsikan link al-Quran 30 juzuk lengkap dengan pelbagai jenis font dan terjemahan dalam pelbagai Bahasa termasuk Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia, Bahasa Cina dll untuk memudahkan para pembaca membaca quran disamping membaca terjemahannya sekali. Selain itu, terdapat senarai reciter yang boleh dipilih oleh pengguna. Jadi, pengguna boleh memilih reciter mengikut citarasa masing-masing. Quran ini juga disediakan dalam dua fungsi siang dan malam. Sekiranya pembaca memilih untuk membaca dalam keadaan gelap pun okay saja, sebab screen telah digelapkan manakala tulisan font adalah dalam keadaan contrast (putih). Jom baca / dengar quran!


Link QuranWOW adalah seperti berikut :-

http://www.quranwow.com/

Sebagai rujukan tambahan, anda juga boleh pergi ke link ini :-

http://mp3quran.net/

http://www.surah.my/

Manusia yang dalam kesibukkannya tapi masih boleh luangkan masa untuk membaca Quran setiap hari adalah orang-orang yang beruntung... Semoga bermanfaat!

Nota kaki: Don't hurt someone so much that they sit on the prayer mat and cry because of you and the pain you've given them.

4 comments:

  1. maaf tanya, blh share?
    saya biasa guna link al-quran je

    ReplyDelete
  2. Silakan share cikgu... kalau ada link yg broken, guna link yg saya beri di bawah tu ye.. semoga bermanfaat! :)

    ReplyDelete
  3. Easy Quran and islamic learning any where and any time. Learn Quran Online via Skype quran for kids and adults. Our teachers planned the comprehensive lesson to make it easy for the students.

    ReplyDelete
  4. I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post. download quran app

    ReplyDelete