Ebook Akuaponik Percuma - Raihan Jalaludin's Blog

Latest

Wednesday 2 October 2019

Ebook Akuaponik Percuma


Assalamualaikum & salam sejahtera semua...

Hari ni, Cikgu Ahmad Fadhirul Fitri dari SMA Repah Tampin, Negeri Sembilan telah berkongsi sebuah ebook tentang Panduan Lengkap Untuk Menghasilkan Bell Siphon dengan Formula 3.6.5. Ebook ni merupakan salah satu projek inovasi cikgu ni tau! Saya memang suka tengok gambar-gambar yang dikongsi kat FB dia ni. Selalu tengok dia menanam pokok dengan hasil yang superb! Selain itu, dia ni pun banyak buat projek inovasi untuk subjek RBT. Ni salah satu la ni... Yang mengajar subjek RBT Tingkatan 2 & 3, boleh la download e-book ni. Mungkin berguna untuk korang apply kat dalam kelas. Hehe...


📌 Perhatian kepada semua guru dan murid tingkatan 2 dan 3 seluruh Malaysia bagi matapelajaran Reka Bentuk Dan Teknologi (RBT), anda menghadapi masalah untuk menghasilkan reka bentuk akuaponik pasang surut?

📌Untuk menyelesaikan masalah tersebut, maka dengan ini saya Cikgu Fitri ingin memperkenalkan inovasi terbaru iaitu E-book Panduan Lengkap Menghasilkan Bell Siphon Dengan Menggunakan Formula 3.6.5 melalui link di bawah :


📌 E-book ini diberikan secara percuma dan anda boleh share/kongsikan kepada rakan-rakan guru dan murid.

📌Semoga e-book ini dapat membantu guru dan murid menghasilkan akuaponik pasang surut yang lengkap dan berfungsi.

📌Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya melalui http://www.wasap.my/60169809450CikguFitri

Okay gais. Semoga bermanfaat! Jangan lupa share dengan rakan-rakan korang yang lain.

Nota kaki : Kecewa adalah dimana tempat kamu belajar tentang erti kesungguhan.

No comments:

Post a Comment