Cara Tonton Youtube Tanpa Iklan - Raihan Jalaludin's Blog

Latest

Sunday, 7 November 2021

Cara Tonton Youtube Tanpa Iklan


Hai gais!


Assalamualaikum... Lega rasanya dapat cuti panjang... Kebetulan Perak cuti hari Jumaat, jadi dapatlah cuti bersambung dari Khamis (Deepavali) hingga Ahad. Syukur alhamdulillah. Sempat selesaikan macam-macam perkara... 


Hari ni saya nak share cara bagaimana nak tonton Youtube tanpa iklan. Kalau nak support kawan-kawan, korang klik je la kat iklan tu... Hehe... Tapi kalau rasa agak annoying dengan iklan-iklan yang muncul tatkala kita menonton, boleh cuba untuk gunakan aplikasi ini...


CARA TONTON YOUTUBE TANPA IKLAN


1) Pergi ke video Youtube yang dikehendaki.


2) Pada link Youtube, edit perkataan youtube menjadi yout-ube. (Rujuk gambar dibawah) 

Cuma tambah sengkang (-) jer... As simple as that... Hehe... 




3) Dah siap... Boleh mula menonton tanpa iklan... 


Sekian sahaja perkongsian ringkas hari ni... Jaga diri, jaga keluarga... Bye!


Nota kaki : Sometimes the heart sees what is invisible to the eye.

No comments:

Post a Comment